CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Κυριακή 27 Ιουνίου 2010

Summer Rain Blues

"I'm in the basement, you're in the sky....I'm in the basement baby...drop on by..."
τραγουδάει ο Molko και εγώ τι να πω που χάρηκα με το καλοκαίρι, άνοιξε λίγο η ψυχή μου μετά από μακρύ χειμώνα και τώρα πάλι βροχή ακούω?

Γιατί ήρθε να ταιριάξει ο καιρός την διάθεση μου...Και για να μην κάνω μόνο παράπονα...οι φίλοι μου είναι μεγάλο δώρο που μου δίνεται απλόχερα αυτόν τον καιρό. Αλλά όταν μένω μόνη μου, εγώ και ο γάτος μου, και οι φίλοι μου επιστρέψουν στην σκιά του άγνωστου χρόνου... τότε έρχεται η μυρωδιά από το βρεγμένο χώμα.

Και το φάρμακο είναι η μουσική, το απαλό άγγιγμα από νότες για λίγο...ίσα να αρχίσει ο γάτος τα γουργουρητά και το μυαλό τα όνειρα... δεν είναι που φοβάμαι κάτι εγώ... είναι που ο φόβος φωλιάζει στις καρδιές όλων των άλλων... και έτσι πολλά όνειρα πεθαίνουν πριν καν γεννηθούν...αυτό μόνο φοβάμαι. Και η καλοκαιρινή βροχή (μα έλεος? είναι ή δεν είναι 28 Ιούνη???) μου το θυμίζει αυτό... περισσότερο από οτιδήποτε άλλο...

Αλλά πήγε αργά...και η μουσική έδρασε ευεργετικά... και ήρθε η ώρα για ύπνο... και όνειρα...

Καληνύχτα

Κ.


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου